بازنشرمطالب روزانه

رشیدپور با «دید در شب» بازگشت

شبیه یک بازجویی است. در اولین بازجویی علی کفاشیان به موارد عجیبی اعتراف می‌کند: «همه دارایی من پنج میلیارد تومان است/ ماهانه تنها از بانک مرکزی هشت میلیون تومان حقوق می‌گیرم/ تاج با نیروهای امنیتی ارتباط دارد/ در مورد سعیدلو اشتباه کردم/ هر کسی از من سند دارد رو کند تا پاسخ بدهم/سیستم بانکی برای حواله ۶ میلیاردی ، ۵۰۰ میلیون سود گرفت/ با قرار کفالت آزاد شدم نه وثیقه/وزیر گفت تاج را برکنار کن اما تشخیص من این نبود/ تاج کارگزار باند اصفهانی هاست.» بازجوی این گفت‌وگوی جنجالی «رضا رشیدپور» است. مجری «شب شیشه‌ای»، «عبور شیشه‌ای» و «مثلث شیشه‌ای» که این بار با «دید در شب» برگشته. با یک برنامه هفتگی اینترنتی.

۲۱-۶۲۰x350s1 - Copy (2) copy

  • برنامه «دید در شب» درباره چیست؟

یک برنامه گفت‌‌وگومحور که هر بار به سبک تاک‌شوهای قدیمی رشیدپور، یک چهره/ستاره روبروی مجری می‌نشیند و به سوال‌های بی‌پرده رشیدپور پاسخ می‌دهد. به سوال‌هایی مثل اینکه «آقای کفاشیان آخرین باری که با خنده قضیه‌ای را ماستمالی کردید کدام بود؟». رشیدپور می‌گوید «دید در شب» اولین هاردتاک (Hard Talk) ایرانی است. هاردتاک‌ها گفت‌وگوهایی شفاف، بی‌پرده و سوالاتی صریح و چالشی هستند.

 

  • برنامه «دید در شب» را کی و کجا ببینید؟

برنامه یک ساعته «دید در شب» پنج‌شنبه‌‌ها، ساعت ۱۰ شب روی وب‌سایت «آپارات» قرار می‌گیرد. این برنامه فعلا قرار است ۱۲ قسمت باشد. شبکه آپارات «دید در شب» را اینجا دنبال کنید.

 

 رضا رشیدپور درباره «دید در شب» چه می‌گوید؟
  • سال‌ها است که دغدغه‌هایی برای فضای مجازی وجود دارد که به ‌خاطر اینکه محتوایی برای آن تولید نمی‌شود، محتوای درجه دو و سه این فضا را گرفته است. هر تکنولوژی هم که وارد می‌شود زمان می‌برد تا ما به آن فضا مسلط شویم و از آن استفاده درست داشته باشیم.
  • اگر تاکنون هارد شو داشته‌ایم، وقت آن است که هاردتاک داشته باشیم. یک هاردتاک واقعی بدون رودربایستی و اعمال سلیقه و موقعیت زمانی و مکانی طرف مقابل. به ‌طور خلاصه مردم منتظر باشند تا چیزهایی را که فکر نمی‌کردند ببینند و بشنوند در «دید در شب» ببینند و یک سورپرایز خیلی عالی برای آنها خواهیم داشت.
  • ما نمی‌خواهیم با تلویزیون رقابت داشته باشیم و قصد نداریم این حس رقابت را ایجاد کنیم. آمده‌ایم تا کمک کنیم و در فضای مجازی تولید محتوا داشته باشیم. ما و تلویزیون باید با هم رفیق‌تر باشیم و تلویزیون نیز به ما مهربان‌تر نگاه کند و بعد به سمت آنتن زنده برویم.
  • در اولین قسمت «دید در شب» چه گذشت؟

اولین قسمت از این برنامه جمعه ۲۷ شهریور ساعت ۱۷ روی سایت آپارات قرار گرفت و در این برنامه علی کفاشیان مهمان رضا رشیدپور. مهمان یک گفت‌وگوی جنجالی. از حاشیه‌های مدیریت فدراسیون فوتبال و نظرات کفاشیان درباره تاج و کی‌روش تا سوال و جواب‌های خصوصی و خانوادگی. مثل سوال رشیدپور که از کفاشیان پرسید «ماشین پسرتون چیه؟» و او جواب داد:« بنز است … البته به شما بگویم پسر من هیچ پولی ندارد. فقط ماشینش بنز است. ماشین را هم من برایش با مجوز گرفتم. تنها چیزی که در فوتبال به ما دادند، تیم که رفت جام‌جهانی به همه مجوز ماشین دادند. فکر کردند به من نمی‌دهند. پسرم گفت اگر دادند می‌دهی به من؟ من هم گفتم می‌دهم به تو. بعد مجوز را دادند و من گفتم بیا این هم مال تو. به همه دادند. به ورزشکارها دادند، به من هم دادند. البته وزیر وقت ورزش که آقای دیگه‌ای بودند، نمی‌خواستند به من بدهند. اول به من مجوز را نداد، بعد دیدند که زشت است که به رئیس فدراسیون که این همه کار کرده ندهند، یک نامه نوشتند و دادند. من هم گفتم بیا بگیر این هم رفت بنز را گرفت.»

منبع: «دید در شب» رضا رشیدپور | چی؟

مهدی صالح پور

مهدی صالح‌پور هستم. حدود پانزده سال وبلاگ نوشتم، دوازده سال خبرنگاری کردم، ده سال در تلویزیون نوشتم، در حال نگارش نخستین کتابم هستم. تجربه کارگردانی و تهیه‌کنندگی در تلویزیون دارم. این روزها مدیر مجموعه تولید محتوای شنیداری قناری هستم و در حوزه کتاب و کتاب صوتی فعالیت می‌کنم. خوشحالم که اینجا، میم‌صاد آنلاین، خانه امن مجازی من را دنبال می‌کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا