مطالب روزانهمقالات

این روزها همه ویدیوچک شبکه ورزش نگاه می‌کنند…

یه روز معمولی تصمیم گرفتیم به پیشنهاد مجتبی آذری برنامه طنز ورزشی بسازیم؛ با اجرای عبدالله روا. هی برای خودمون تست ساختیم و دیدیم ایده آل نیست. هی تست کردیم و دیدیم عالی نیست. تا اینکه یه روز دیدیم خیلی خوب شده! اولین قسمت رو فرستادیم شبکه ورزش، دوست داشتند، اوکی دادند… ادامه دادیم. بعد از هفت برنامه‌ی خیلی خوب و کمتر خوب، حالا «ویدیوچک» که توی فضای مجازی بهش میگید «ویدئو چک»، به جایی رسیده که میشه بهش افتخار کرد.

ممنون که توی این مدت زحمات تیم برنامه رو دیدید، تحویل گرفتید و حتی دوست داشتید. خوشحالم که توی این کارِ تیمیِ خوب حضور دارم و خوشحال‌ترم که این کار داره روز به روز بهتر میشه. جا داره یه خسته نباشید اساسی بگم به مجتبی آذری که از دوشنبه تا آنتن خواب نداره، عبدالله روا که با تمام وجود در خدمت برنامه‌ست، احسان حسینی و علیرضا شمس و اسماعیل جعفری که پشت صحنه زحمت می‌کشن، ابوطالب حسینی که طنازی می‌کنه، عنایت حسینیان که حواسش به خبرها هست و بقیه بچه‌ها که زحمت می‌کشن. و خسته نباشید ویژه به خودم بابت تمام زحماتم به عنوان سرپرست نویسندگان!

ویدیوچک رو می‌تونید هر هفته حدود ده و نیم شب از شبکه ورزش تلویزیون ببینید یا تیکه‌های کوتاهش رو توی فضای مجازی جستجو کنید!

مهدی صالح پور

مهدی صالح‌پور هستم. حدود پانزده سال وبلاگ نوشتم، دوازده سال خبرنگاری کردم، ده سال در تلویزیون نوشتم، در حال نگارش نخستین کتابم هستم. تجربه کارگردانی و تهیه‌کنندگی در تلویزیون دارم. این روزها مدیر مجموعه تولید محتوای شنیداری قناری هستم و در حوزه کتاب و کتاب صوتی فعالیت می‌کنم. خوشحالم که اینجا، میم‌صاد آنلاین، خانه امن مجازی من را دنبال می‌کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا