مهدی هستم یک جامانده!

254

– اصلا حس خوبی نیست جاموندن ار پرواز! البته نه تقصیر من بود، نه تقصیر حامدجوادزاده، نه تقصیر کاپیتانی که پرواز رو سر وقت بدون تاخیر پروند(!)، نه تقصیر آقای موتوری که آهسته و پیوسته ما رو به فرودگاه رسوند و نه هیچکس! دیگه اتفاقی بود که باید میفتاد و افتاد!

– امروز از صبح روز استثنایی و خاصی بود. با مجموعه بچه های روز از نو رفتیم سالن شهدای رادیو و یک مجموعه گزارش گرفتیم برای ویژه برنامه شنبه ی روز رادیو… که خیلی خوب بود. من که اولین بار قدم به ساختمان رادیو و مجموعه رادیو می ذاشتم، حس خوبی داشتم. جایی که صدای همه رو میشاختی و تصویر ها همه غریبه! کلا جالب بود.

– فک کنید ساعت ۸ شب پرواز داشته باشی، ساعت ۵ موقع خروج از رادیو، برگه خروج بخوان و بری دنبال برگه خروج، کسی نباشه که خروج ت رو امضا کنه! اصن بدشانسی در اوج خودش بود. بالاخره با کلی پارتی و لینک و آشنا و دوست و رفیق و اینها، ساعت ۶.۲۵ دقیقه بتونی از سالن گرم ترین رسانه کشور خارج شی. بعد کارهای آیتم خبرخان شنبه رو توی فلش به مجتبی بدی تا زحمت آیتم ت رو بکشه. بعد بیای پشت قرمز پارک وِی.. اون هم چه ساعتی؟ ساعت ۷ شب!

ساعت ۷، یعنی یک ساعت مونده به پرواز، توی تگرگ تند و بارون بهاریِ خفن اردی بهشتی، پشت چراغ قرمز پارک وی باشی، از همه جا قطع امید کنی و… یهو خروجی یادگار امام چشمک بزنه بهت و بندازی توی یادگار و در عرض ۶ دقیقه از پارک وی به آزادی برسی. دوباره امیدها در دلم زنده شد اما ۳۵ دقیقه ترافیک خیابون اصلی محل، دوباره امیدها رو در دلم کشت. فقط ۲۰ دقیقه مونده به پرواز رسیدم خونه و وسایل رو برداشتم و یه موتور گرفتم اما… دیگه گیت ها رو بسته بودن و رسیدن من فایده نداشت. با این حال ساعت ۲۰.۴۰ دقیقه رسیدم فرودگاه و… از شانس ما پرواز یک دقیقه هم تاخیر نداشت و… این شد که جامانده از سفر شدیم!

– حالا از الان تا ساعت ۸ صبح فردا دست به دعا می نشینیم تا ببینیم کسی مثل ما از پرواز جا میمونه یا بی خیال میشه… تا من و تصویربردار گروه (علی نظری) که دو تایی به خاطر ترافیک جاموندیم، بتونیم بریم قشم و کار رو انجام بدیم. همینجوری ش حدود ۳۰۰ هزار تومن ضرر خورد بهمون… باید ببینیم چی میشه! دعا کنید تا فردا دو نفر یا نخوان برن و یا نرسن برن…

تبلیغات

29 دیدگاه‌ها

1. ای بابا جاموندین؟!!!
    اشکال نداره شما تهرونیا که باید به این موضوعات ترافیک وعوارضش عادت کرده باشین ویخورده فک کنم درس هم بشه براتون که تو اینجور مواقع چه کنید!
    ولی من مطمئنم الان رسیدی…بی خیال۳۰۰۰۰۰تومن حتما قراره اگه این نشه از یه جای دیگه ۲برابرش برسه ازکجا معلوم!:دی
    ولی حتما ۲نفرکنسلی پیدامیشه البته اگه این بار شما خواب نمونده باشین و۲باره به موقع برسین!!

2. چه حسه عجیبیه که فقط۲%شارژداشته باشی وشارژر روهم گم کرده باشی وهمش موقع تایپ کردن حس کنی الان خاموش میشه احساس میکنم حس الان من ومخصوصا حسم تو کامنت قبلیم درست مسه حسه شما تو ترافیک بوده!!!!
    ولی خیلی استرس داره هاااا….اصن بهش نمیاد!

3. قسمت بوده دیگه
    هواپیما تاخیر نداشته ولی اتوبوس ما دیروز تو پلیس راه ٢ساعت معطل کرد !!!!!!
    چون بلیط بیشتر از صندلی ها فروخته بودن بعد به پلیس محترم ک میگم دوست من جا نداره با یه لحن خیلیییی بی ادبانه به منه دختره تنهایه دانشجوی شهر غریب میگه تو به فکر خودت باش و بشبن سر جات!!!!! این است پلیس ما!!!!

4. سلام لابد قسمت بود ولی عجب شانسی دارینا 🙂
    این دیگه از خوش شانسیه …. ولی پیدا میشه حالا اگه یه نفرم پیدا شد شما زود برو کاری به فیلم برداره نداشته باش 🙂

5. اشکال نداره من هم یه بار از قطار تهران-گرگان جا موندم .برای شما نیم ساعت بود برای من ۱۰دقیقه بود که دیر رسیدم نامرد قطاره سر وقت بدون چون و چرا گازشو گرفته بود ورفته بود. آخ سوختم آخ سوختم .آخرش مجبور شدم با ماشین سواری برم.ولی کلا آخرش رفتم .شما هم میرید نگران نباش…

6. سلام
    الان حتما یکی جامونده یا نخواسته بره.چون اگه اینطوری نشده بود الان ی پست دیگه با عنوان “من مهدی هستم ،یک دوبار جامانده!!!!” رو داشتیم میخوندیم…

7. من همش از اتوبوس جا میمونم. نکته جالب اینجاس که با اتوبوس بعدی همون موقعی میرسم که با اتوبوس قبلی میرفتم!!!
    +مینیمال هات رو خیلی دوس دارم.لایک

دیدگاه‌تان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!